3 Eylül 2018 Pazartesi

Yeni şehirler keşfetmekten daha güzel ne olabilirdi?: Paris 2. Gün/ Paris&BENELUX Turu


Paris’teki ikinci günümüzde MNG Tur’un önerisi Disneyland gezisiydi, ama ben İngiltere’den tanıştığım arkadaşlarımla önceden plan yapmıştım. Sağ olsunlar beni  otelden alıp, Marais’e götürdüler, çok keyifli bir gün geçirdim. İyi ki şu lokasyon gönderme işi var! Altı senedir görmediğim arkadaşlarımla olmak paha biçilmezdi. Marais, Paris’ in en bohem bölgesiymiş, çocuklar biliyorlar beni görmesem olmazdı :)))))) Sonrasında onlar işe, ben otele dönüp, günü kendim takılarak tamamladım. İlk olarak otelde dinlendim. İyi geldi, dedim ya bu tur gerçekten çok yorucu ama şükürler olsun hiç hasta olmadım. Sonra da otelin civarında takıldım yerel keşifler benim için çok daha kıymetlidir, turistik bölgelerde her şeyi şişiriyorlar. İnanın bu pastanede yediklerim La Duree'dan çooook daha güzeldi ve fiyatları da çeyreği idi. Bir iki tane de market gezdim:))) Adetimdir bakarım mutlaka ne var ne yok diye alırım hatta bir şeyler yerim:)))))) 


Yine yerel bir yerde krep yemenizi öneririm. Tavuklu-mantarlı benim favorim oldu!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder