3 Eylül 2018 Pazartesi

Yeni şehirler keşfetmekten daha güzel ne olabilirdi? Metz, Lüksemburg Paris&BENELUX Turu

Hoşça kal Paris… Biz bugün kahvaltının ardından Lüksemburg’a hareket ediyoruz. 



Ama öncesinde Fransa’nın en güzel orta çağ şehirlerinden biri olan Metz’i ziyaret edeceğiz. Bu benim için bir mucize çünkü İngiltere'den bir başka arkadaşım Metzli ve Metz'e gideceğim aklımın ucundan geçmezdi. Hatta O yeni yıl tatilinde İstanbul'daydı sen de gel dediğinde Metz nerede acaba diye aklımdan geçirmiştim. Turda da aldıktan sonra dikkatimi çekti hemen Hoda'yı arayıp söyledim, O da inanamadı:)))) Çoğu Metzli gibi benim arkadaşım da Metz'de oturuyor ve Lüksemburg'da çalışıyor. Bizim Metz de olduğumuz saatlerde o işteydi biz de Lüksemburg'ta buluştuk:) 

Metz, muhteşem bir şehir bu turda Brüj'dan sonra ennn sevdiğim yer oldu! Mutlaka görmenizi öneririm öyle fazla gezecek yer yok ama çok şirin!








Valla burada kendimi tutamadım gluten muluten unuttum kiş yedim! Her şeyi yerinde yiyeceksin arkadaş! Muhteşemdi!



Champagne Bölgesi'nde yaşayan da bir çok arkadaşım var ama hepsini görme fırsatım olmadı:( Sadece onlardan alıştığım Fossier ürünlerini ve dükkanını gördüğüm için çooook mutlu oldum. İngiltere'deki ev sahiplerimle pembe şampanyaya bisküvi batırdığımız günleri yad ettim...



Akşam üzeri Lüksemburg'a varmıştık. Panoramik Lüksemburg şehir turunda; Petrus vadisini, eski şehir merkezini ve dar sokaklarını, şehir katedralini, Dükler Sarayı'nı gördük ve ben, yine arkadaşımla buluşmanın mutluluğunu yaşadım. Valla ne yalan söyleyeyim Lüksemburg'u pek sevmedim dağların arasında kalmış, karanlık, soğuk, çok sessiz bir yer en fazla bir hafta yaşayabilirim gibime geldi!!! Ama gelip gördüğüm için mutluyum, doğa harikası.











Beni arkadaşım Chocolate House'a götürdü, güzel bir mekan yiyecekleri de içecekleri de çok lezzetliydi (mekan Kraliyet Sarayı'nın karşısında).



Sonra arkadaşımla epeyce dolaştık, şehrin bir çok yerine asansör ile inip çıkıyorsunuz:))


Panayır da oyun oynadık, dans ettik keyifliydi..


Lüksemburg değil ama inşallah en kısa zamanda Metz'e yeniden gidebilirim.



Gülçin KARADENİZ 4. Gün: Metz, Lüksemburg/ Paris&BENELUX Turu 2018

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder